Problem z konwerterem USB-Serial

Autor: Paco (bobeee_at_wp.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 11:00:13 MET DST

Witam,

będę wdzięczny za pomoc. Mam notebooka posiadającego 2 gniazda USD a bez
Seriala (RS-232). Założono mi właśnie SDI i modem od SDI posiada tylko styk
Serial (RS-232). Zakupiłem konwerter USB-Serial model UC-232A). Pracuję na
Win Millennium i jak zainstalowałem konwerter wraz ze sterownikami to
komputer nie chce się uruchomić w normalnym trybie. Uruchamia się w trybie
awaryjnym lub rozpoczyna uruchamianie Windowsa i zaraz go zamyka.
Ewentualnie pojawia się niebieski ekran z tekstem o błędzie i naciśnięciu
ctrl+alt+del. Konwerter ma w specyfikacji napisane iż działa poprawnie z Win
95/98/2000, współpraqcuje z USB v 1.1., supportuje RS232, itp.
Jak wyłączę to urządzenie w Panelu sterowania/ system to komputer wraca do
normy po resecie.

Co tu się może dziać ? Pomocy ?

Dzięki Paco