Re: metaliczna Barracuda III- dziwne odg這sy

Autor: fox (fox_at_irc.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 10:48:44 MET DST

In article <06072001.2A26708F_at_emilka.cznet.tychy.net.pl.invalid4now>,
maniack_at_tychy.com says...

> Jesli mowa o ciaglym metalicznym odglosie - no coz - kazdy dysk wydaje z
> siebie odglosy. Seagate'y zwykle wydaja takie mataliczne (sam mam dwa i
> mnie juz szlag trafia ;) ). A np. takie Fujitsu wydaje cichy szumik,
> niemetalizowany...

dopiero co wsadzilem w kompa 40gb barracude 3. chodzi tak
cicho, ze aktywnosc dysku sprawdzam po diodzie, natomiast
co jakis czas wydaje z siebie ciekawy odglos - cos jakby gwizdniecie ;)
nie staram sie nawet dociekac co to jest, mam jednak nadzieje, ze
to normalna rzecz :)))

--
== fox_at_irc.pl == the truth is this: no one knows ==