Re: NU (ndd/speeddisk)

Autor: Tomfa (sandt_at_kki.net.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 10:04:49 MET DST

| Sprobuj przelozyc dysk do innego komputera i sprawdz, czy w/w programy
dadza
| te same wyniki... Jesli tak, to faktycznie masz cos nie tak z ustawieniami
| partycji i licz sie z faktem, ze po zapelnieniu ktoregos z dyskow
logicznych
| mozesz utracic czesc danych.... Zanim uzyjesz jakichkolwiek programow (np.
| Partition magic...), sprawdz, czy dysk jest dobrze wykrywany w BIOS-ie.
| Poza tym nie podales pojemnosci dysku (predkosc obrotowa talerzy tu nie ma
| wplywu...)...

Z tym samym efektem spotkałem się na zupełnie innym dysku na innym
komputerze (też nowym) o pojemności 20 gb (2 partycje). Ja tez mam 20 gb i
dwie partycje. Win 98... naprawdę nie wiem o co tam może chodzić.

najciekawesze jest to, ze jeśli zrestartuje kompa w czasie pracy, to zamiast
scandiska, uruchjamia się NDD i działa ! ale jest to przed (chyba) tym jak
rusza windoza.

Tomfa.