Re: kupuje notebooka -prosze o rade

Autor: K. Adamski (adamskik_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 09:49:06 MET DST

SCHAUer wrote:

> chce kupic notebooka. nie mam kompletnie pojecia jakiego wybrac. ogranicza
> mnie cena: 4000 -4500zł. ma miec CD, jak najwiekszy dysk C, jak najwiecej
> ramu, etc.

Odradzam model z pasywną matrycą i z mniejszym ekranem niż 13" w kraju
raczej za tą kwote nie kupisz tagiego nowego.
Jeśli masz możliwość kup w usa, nasi "biznesmeni" mają chore ceny.
Przeglądnij oferty w ebuy.com, albo bezpośrednio na stronach
producetnów, niektórzy z nich sprzedają bezpośrednio wiec mają ceny
najniższe, co prawda często sprzedaż dotyczy tylko terytorium usa.

Adam