Re: jaki swiatlowod ?

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_wp.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 01:27:08 MET DST

Użytkownik . : : Krzysztof : : . <krionix_at_poland.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9iaiag$27d$1_at_news.tpi.pl...

> afaik 50'000 za tyle metrow :)

Bez przesady z ta cena, jemu nie chodzilo o jakis podmorski 100 zylowy.
Ceny i nazwy nie podam ale u mnie w sieci polozenie 300m swiatlowodu (4
zyly) w tzw. kanalizacji wtornej (czyli rurce polwinitowej) lacznie ze
spawaniem koncowek kosztowalo cos okolo 2tys. Tylko to bylo w czasach gdy
swiatlowody byly dostepne. Latos jest urodzaj na kladzenie swiatlowodow i
ciezko je zdobyc za rozsadna cene.
A na biezaco w tem temacie na pewna sa na stronce www.trzepak.pl

Pozdrawaiam
Piotr