MSI K7T Turbo LE pytanie do posiadaczy i obeznanych w jej temacie :)

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 22:47:40 MET DST

Witam
Mija pierwszy dzień użytkowania tej płyty i wrażenia bardzo pozytywne
(szczególnie po uaktualnieniu Biosu na 2.8 - możliwość zmiany napięcia
Vcore). Jednakże mam pytanka:
1) istnieje możliwość wyłączenia tego pełnoekranowego logo w Biosie
(szukałem i nie znalazłem) czy gdziekolwiek (no jak tam nie ma to chyba nie
można w ogóle)?
2) można ustawić opcję załączania kompa klawiaturą czy myszą. też nie mogę
znaleźć no wierzyć mi się nie chce, że nie zrobili takich podstawowych
opcji. Miałem do tej pory MSI 6153 na BX i było coś takiego. Niedawno
bawiłem się też 6337 (I815EP) i miał obie szukane opcje.
3) mam Creative GF256 DDR i nie mogę włączyć FastWrites. Wiem, że to
niewiele daje w praktyce, ale czy to normalne? W biosie jest włączone, ale w
sterownikach opcja nieaktywna. Stery Creativa na Detkach 6.50.
Z góry dzięki.

Pozdro. Seba