wiesza sie IE!!!!!!!!!!!!!!! kurde nooooo

Autor: Klakier (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 19:25:19 MET DST

cze

pomocy bo kropne w kalendarz
od niedawna (od czasu jak sformatowałem przypadkiem dysk i mósiałem
odzyskiwac wszystko easyrecoverym) wiesza się Internet Explorer 5 ('98SE)
objawia sie to losowo nie zawsze i w dziwnych okolicznościach
a objaw taki że nie z tego ni z owego okienko przestaje reagować (reszta
systemu działa stabilnie), można otworzyc na nowo IE, ale tamtego się nie da
ruszyć.. a najlepsze jest to że jak chce zamkną przez alt + ctr + del to
bluescreen i zwich totalny......
dziś zrobiłem reinstal (hdd nie formatowałem, ale wyaliłem cały katalog
windows program files itd..), ale on znów to samo!!!!!!
już nie moge.......
help me plizzzzzzz

PS
tylko bez uwag typu "zainstaluj sobie netszkape, albo opere"

Michał Wysocki alias Klakier
mwsoft_at_satkabel.com.pl
GG#: 73657      GSM: 600 812 209