CeQuadrat ToGo

Autor: michald (michald_at_inetia.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 19:29:09 MET DST

Hej !
Mam plik .raw utworzony przez program CeQuadrat ToGo
(taki do nagrywarek). W tym pliku .raw jest zgrany cedek,
a ja chcialbym wyciagnac z tego .raw jeden plik.
Wiem ze moglbym sobie wypalic tego raw'a ale dla jednego pliku ?

Ok, czy jest wiec jakis program (Windows,Dos) ktory umialby
ripowac takie raw'y ?
Moze pod linuksem (tez mam) daloby sie to zrobic jakos
latwiej (no idea how)...

na razie
md

ps. jakby mozna to bym prosil o reply na priv... ^_^