płyta padła....(chyba)

Autor: Klakier (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 19:16:12 MET DST

witka

padła mi płytka AOpen AX34......
wieczorkiem wyłączyłem kompa, rano włączam, a tu po chwili słysze szybkie
pikanie....
wywaliłem wszystko, łącznie z grafiką został ram i proc
kilka piknięć że nie ma grafy i dalej to szybkie pikanie
proca i ram sprawdziełm (a zresztą teraz działają ze starym abitem BH6)
jedyna uwaga to to że płyta miała zwalony bios i była wylutowywana i
flashowana kość... przyjżałem się dokładnie kostce, ale wszystkie luty
wyglądają dobrze
co może być przyczyną tego?????? co oznacza to pikanie???
czy kłócić się najpierw z serwisem który mi flasował kosć??

a tak pozatym to zgineła mi faktura z wirtualnego sklepu na tą płytę, więć
ciekawe jak będzie z gwarancją.......

Michał Wysocki alias Klakier
mwsoft_at_satkabel.com.pl
GG#: 73657      GSM: 600 812 209