Re: Problem z fipsem

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 17:24:43 MET DST

Sun, 8 Jul 2001 11:43:33 +0200, "[Damian]" <zefor_at_2com.pl> napisal:
>Dysk IBM DPTA 20 GB kupiony w kwietniu 200 roku wiec chyba nie taki stary.
200 p.n.e czy z naszej :-)) zartowalem, czyli dysk nowy, mozna
zaliczyc do tzw. duzych, sprawdz cfdiskiem czy widzi cala pojemnosc,
potem defrag i fipsowanie.
>System W 98 SE na FAT 32.
mam fipsa z instalki slaka 7,1 ktory na 100% radzi sobie z fatem 32
tylko fipsowane dyski byly mniejsze, jak chcesz to moge Ci podeslac,
choc sadze, ze komputerswiat wrzuca nowy soft na swojego ftpa. Ale
gdyby co to pisz, moj jest sprawdzony z fat32 hehe.
Podejrzewam, ze tu jednak chodzi o poczatek partycji przed 1024
cylindrem, CFDISK prawde Ci powie.
Aaaaa jeszcze jedno, czy do dzielenia fipsem odpalasz kompa z dosowej
systemowki? czy z dysku? moze w tym problem.
Akurat nie mam ,zadnego wolnego duzego dysku aby poprobowac, ale na
malych (2.5 i 4,3) nie ma zadnego problemu.

--
pawel