Re: 2 x 256 MB RAMM nie dziala ? nie wykrywane ? (ABIT KT7)

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 15:39:00 MET DST

Użytkownik BaSioR <basior_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9i6gkb$hb0$1_at_news.tpi.pl...

> normalne jedna jakis MATRIX a druga WebMEM czy cos takiego

Przestaw w Biosie - <md driving> na hi, timing-normal, interleave-disabled,
cycle length- 3, nie polecam - tak na chwile -zwiększ
<delay dram read latch> na 0.5ns.
Sprawdź też różne kombinacje położeń dimm'ów w gniazdach.

Jak to nie pomoże to czeka Cie wymiana pamięci
na 2 takie same moduły ...

PeJot