Re: Możliwie najlepszy (najcichszy) wentylator

Autor: Tomek T. Neas (neas..post.p1)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 15:34:30 MET DST

". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> pisze:

> wlasnie!!
>
> CM EP5-6i51 (www.colermaster.com)

A ja polecam ten radiator Spire z miedzianą podstawą, tyle że przed
zamontowaniem trzeba go rozkręcić i porządnie posmarować dobrą pastą i MOCNO
skręcić. Bo fabrycznie to ma tam coś napaćkane i skręcone tak, że moja
babcia by sobie poradziła z rokręceniem. ;]

--
                 | For you, life is just like chess |
  Tomek T. Neas  | If   you   don't   make  a  move |  neas..post.p1