Re: klęcznik [NTG???]

Autor: Marcin 'Cooler' Kuliński (kulinski_at_ioz.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 13:51:35 MET DST

"Tomek T. Neas" wrote:

> Kiedyś na takim siedziałem. Raz że to jest niskie, dwa że niewygodne.

Niskie - to prawda, ale tylko przy uzywaniu tradycyjnego stolu/biurka.
Kleczniki tak bardzo zmieniaja pozycje ciala podczas pracy (generalnie
na plus, zeby byla jasnosc), ze wymagaja rowniez innego stolu/biurka.
Widzialem w Ikei przedwczoraj chyba takie metalowe biurko, w ktorym
tylna czesc byla dosc sporo odchylona od poziomu tak, aby stojacy na
niej monitor dostosowal sie plaszczyzna do osi kregoslupa, bylo tez
sporo nizsze niz klasyczne. Tak wiec jesli klecznik, to rowniez nowe,
dostosowane do niego biurko. No i jesli masz klopoty ze stawami
kolanowymi lub ukrwieniem nog, to dwa razy bym sie zastanowil...

Pozdro,
Cooler