Czy sa jeszcze dobre obudowy?

Autor: Michal Malanowicz (evild_at_astercity.net)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 13:29:52 MET DST

Witam!

Jako iz w domu przybedzie kolejny komputer,
mam okazje wymienic sobie obudowe a stara oddac matce :-)
Ale... mam pewien dylemat. Otoz nigdzie nie moge
znalesc lepszej od mojej :-(
Mam Green'a, ale nie takiego co sprzedaja teraz, czyli
z elipsa na obudowie z napisem "Green" i tandetnie wykonanego,
ale takiego, w ktorym wszystko jest pieknie wykonane,
grube blachy pozawijane tak, ze nie sposob sie skaleczyc
(krepowane) przy wymianie czegokolwiek. Obudowa siest
cichutka i bardzo starannie wykonana. Do tego ma dobra wentylacne,
przez kratke z przodu czuc zasysane powietrze :-)
Obudowe chce wymienic, bo ma tylko 3 kieszenie 5,25
(chce 5 kieszeni) i ma slaby zasilacz (230W) a chce 300W
(w zasadzie sam zasilacz moge wymienic, ale czekam na jakis
markowy, cichy).
OK, czy jest w tej chwili na rynku jakos produkt naprawde
godny polecenia? Sztywny, cichy, z krepowanymi blachami
a nie cietymi po chamsku? Taki, ktory ma duuuzo miejsca,
wyglada skromie (nie jakas dyskoteka)? Cena nie ma znaczenia.
Poradzcie!

Michal Malanowicz