Re: Czy da sie bootowac z 2 dyskow bez zmian w BIOS-ie?!

Autor: kpiotr_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 08 Jul 2001 - 06:42:27 MET DST

> Jeżeli są to dwa dyski i może do tego takie same, to chyba najłatwiej
> wsadzić je do wyjmowanej kieszeni i albo tata albo dzieciak wkładają swój
> dysk i jadą. Nikt nie ma pretensji że  mu współpartner coś namieszał.

Calkiem nieglupie ale juz znalazlem rozwiazanie, ktore dziala bynajmniej na
moim kompie ("StarBoot Manager"), lecz nie chce dzialac na kompie kolegi,
ktoremu zalezy na tym bardziej niz mnie. Sa dwa dyski po jednym na kazdy kanal
IDE i przy zastosowaniu "StarBoot Managera" ten drugi zawsze jest nieaktywny co
nie pozwala z niego bootowac. Po zastosowaniu calkiem fajnego bootmanagera DOS-
owego ten nie widzi drugiego dysku. W DOS-owym fdisku kazdy dysk jest aktywny
gdy drugi jest wylaczony, gdy wlaczone sa obydwa tylko pierwszy staje sie
aktywny. Mecze sie juz z tym 12 godzin i chyba nic wiecej nie zdzialam, chyba
ze ktos z Was koledzy ma jakiegos bbotmanagera lub bootloadera i moze przeslac
mi go na priva to bede bardzo wdzieczny.
jeszcze raz dzieki, pozdrawiam
PIT_R