Pomocy-Karta z TvOut-em

Autor: g74 (grzechu74_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 23:11:28 MET DST

Pomocy !
Mam problemy z podłaczeniem mojego MX200 z TvOutem do telewizora(Sony-mam
tam tylko wejście na czincze)
Otóż jak te cholerstwa połaczyc?
Jestem calkowicie zielony w tej kwestii...
Razem z karta dostalem osobny kabelek zakonczony z obu stron
jackiem(zolty-domyslam sie ze do sygnalu wizji),oraz taka przejsciowke z
karty(okragla z bolcem) na zenskie gniazdo jacka.
Co mam dalej robić? Wszelkie kombinacje mi nie wychodza.
Aha mam jeszcze wlasny kabelek czincz-czincz.
POMOZCIE LAIKOWI !!!
pozdr
anis