problemy ze sprzętem po resecie BIOSU

Autor: Krzysztof Klatt (sub2_at_wp.pl)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 21:36:17 MET DST

        Dostałem od kumpla komputer, który wiele razy już naprawiałem i wszystko było w
porzo. Aż przyszedł do niego jakiś koleś i podkręcił mu procka z 400 na 450 i wtedy
komputer już się chyba już nie włączał poza komunikatami BIOS'u. Później zrestował mu
wszystkie ustawienia i komputer się włączył. Jednak kiedy chcę włączyć jakąś grę, czy
cokolwiek co wykorzystuje akcelereator komputer się wiesza po 1 sekundzie (zawsze)

Jego konfiguracja:
Płyta główna z VIA Apollo PRO 133A,
96 MB RAM PC100,
nVIDIA RIVA TNT2 M64,