do uzytkownikow skanera mustek 1200 cu +

Autor: uszki (uszki_at_poland.com)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 19:47:16 MET DST

witam

Jestem szczesliwym (albo i nie) posiadaczem ww sprzetu, ale mam pewien
problem. Czekam z niecierpliwoscia na opinie uzytkownikow tego malenstwa.
Czy nie zauwazyliscie, ze zeskanowane zdjecia maja kiepskie kolory? Chodzi
mi o to, ze kolory nie sa takie zywe jak na oryginale. W sterowniku jest
taka opcja: "Color Match", po zaznaczeniu ktorej obrazek w oknie podgladu
wyglada o niebo lepiej, ale niestety gdy skanuje z zaznaczonym tym polem
obraz wynikowy jest identyczny jak obraz zeskanowany bez tej funkcji.

Czy moze mi ktos powiedziec co jest nie tak?
Szukalem jakis innych sterownikow, ale nigdzie nie ma. System
przeinstalowywalem kilka razy i nie dalo to zadnego efektu. Ludzie napiszcie
czy tez macie taki problem, czy tylko ja mam jakis trefny towar.

Sorki za troszke przydlugi post, ale musialem wszystko opisac.

POZDROWIENIA

z niecierpliwoscia czekam na odpowiedz!!!!

USZKI