Re: wentyl

Autor: Tomek T. Neas (neas||post|p1)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 19:30:03 MET DST

"fks" <fks_at_fks.pl> pisze:

> A mozesz podpowiedziec jak zmienic napiecie na wentylator? Mam plyte ecs
> k7vza. W biosie nigdzie nie znalazlem takiej mozliwosci. Jesli mozesz to
> napisz czym i jak, bo strasnzie halasuje :)

Trzeba je odpowiednio podłączyć do wtyczki zasilania do dysków/cd itd. Od
wentylatorka masz 3 kabelki. Wyrywasz czarny i czerwony :) (trzeci
zostawiasz bo to kontrola obrotów) i podłączasz je do wtyczki od dysków.
Czarny (masa) do czarnego, a czerwony do czerwonego i masz 5V... Ale jak coś
spalisz to oczywiście nie biorę odpowiedzialności chociaż nie wiem w jaki
sposób można by coś popsuć przy łączeniu dwóch kabelków. :)

                                          />
  [ Tomek T. Neas ] http||mlodziez|com (+)<,
  [ neas||post|p1 ] under.construction ----(+)