Re: HP DJ 930C + Word >> zwis - ame

Autor: Hiszpan (hiszpan_at_kolos.math.uni.lodz.pl)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 18:36:02 MET DST

> Te=BF to mia=B3em. Ale jako=B6 po przeinstalowaniu wszystkiego od zera uc=
ich=B3o,
> cho=E6 czasami by=B3 zwis.
> Teraz mam najnowsze stery, tj. 3.1, i zero problem=F3w.

Jakbys mogl wrzucic mi te najnowsze stery tj. 3.1 na konto - bede bardzo
wdzieczny, poniewaz ja od pol roku nie moge sobie poradzic z ta drukarka
pod wordem a zalezy mi bardzo na rozwiazaniu tego problemu! Probowalem juz
instalacji sterownikow sciagnietych ze strony HP ale gowno pomoglo.....

Hiszpan