udostepnianie internetu

Autor: Mike Rosoft (leszek_at_robak.vlo.torun.pl)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 15:08:01 MET DST

Czesc!!!
Mam maly problemik. Powinienemje zadac w sumie na innej grupie ale
poniewaz czytam ta juz tak dlugo i wiem ze na pewno ktos bedzie znal na
nie odpowiedz.
Otoz problem wyglada ta:
Mam w chacie stale lacze ktote zakladala jakas firma i nie jest ono oparte
na SDI!!! Jest rowniez "przede mna" postawiony serwerek DHCPD oparty na
Linuxie. Tak wiec zaraz po podlaczeniu tego kabelka u mnie w kompie
wszytko ustawia sie automatycznie i chodzi spox. Ale teraz dostalem drugi
komputerek (a raczej moja siostra) i ona tez chce miec neta. Chce to teraz
zrobic na zasadzie ze do siebie wstawie druga sieciowke i ona bedzie
polaczona razem z sieciowka w kompie mojej siochy. I teraz wlasciwy
problem. Jakie mam postawiac parametry na tych sieciowkach aby moja siocha
miala tego neta. Chdzi mi o IP, gateway, maske, Ip serwerow DNSJesli
jeszcze cos jest potrzebne ustawic to tez prosze o uzupelnienie mojej
wiedzy. Moj komp stoi na W2K Server wiec raczej nie powinno byc problemu.
Bardzo prosze o pomoc i pozdrawiam wszytkich grupowiczow!!!

--