Re: Dolar idzie w gore, wraz z nim sprzet?

Autor: Proximm (proximm_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 14:56:58 MET DST

Użytkownik "Alti" <alti_at_garbomania.com.pl> napisał w wiadomości
> Co to za drozyzna???
> a 256 za 169 w Proline to nie laska?
> http://www.proline.com.pl/cennik.htm
Oto co otrzymalem od goscia, ktory sie zajmuje sprzedaza w proline...:

"przy zamowieniu jednej kosci jest to nie oplacalne
zamawiamy towar mailem lub telefonicznie, przy zamowieniu mosi byc nr tel
zamawiajacego,
koszty to 12 zl netto transport, plus w przypadku checi zaplaty kurierowi a
nie dokonania przelewu na nasze konto dochodzi dodatkowe 20 zl netto"
Eghm.. to ja juz wole do sklepu isc, dac zarobic miejscowemu sprzedawcy, a
jak mi kosc padnie, to przynajmniej bede mial od raki wyminiona, a nie ze
bede musial czekac 2 tygodnie na wymiane!
Lukasz Wasko