Jak sprawdzic AGP czy dziala!

Autor: Jarek (yarex_at_kki.net.pl)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 13:57:56 MET DST

                                Witam

        Od kilkudziesieciu godzin walcze z moja plyta glowna HOT-591p
na chipsecie VIA3 z karta grafiki S3Trio3d/2x i win98SE. Bo cos mi sie
wydaje ze sterownik viagart.vxd zainstalowany z VIApacku 4w1 jest
tylko kopiowany do katalogu windows/system cos jeszcze oprocz tego
jest ladowane do rejestru i chyba na tym sie konczy jego praca.
Zaden program testujacy jaki mialem nie pokazal mi jeszcze ze moja
katra jest na AGP tylko na PCI. Teksturowanie na AGP w DxDiag co
prawda sie odbywa ale dziala tez gdy usune plik viagart.vxd i ponownie
wystartuje winde (usuniecie pliku powoduje tylko to ze system o niego
krzyczy przy ladowaniu sie, ale dalej praca przebiega normalnie) . W
informacjach o systemie mam ze moja s3 uzywa swojego/systemowego
vgartd.vxd - ale usuniecie tego pliku przed powtornym zaladowaniem
windowsa nic nie zmienia, windows nawet o niego nie krzyczy no bo i
jak skoro nie ma zadnego wpisu na temat tego pliku w rejestrze po
zainstalowaniu sterownikow do S3.
Jak sprawdzic czy zeczywiscie moj system widzi karte jako AGP, jakim
programem, bo ja juz wysiadam.

Pozdrawiam all Jarek