Lekki OT - widzialem Radka Sokola!!

Autor: Jeremi (jeremi_at_poland.com)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 13:07:04 MET DST

Witam!
OT tylko troszke, bo przeciez Radek na grupie znany jest wszem i wobec:))
Niniejszym chce zalatwic 3 sprawy:

1. Oficjalnie dementuje pogloski, jakoby Radek Sokol cyborgiem byl, albo
czym gorszym jeszcze :P
Czlek to z krwi i kosci - baaardzo sympatyczny:)
Zdziwienie pierwsze: myslalem, ze zobacze jakowes aureole elektronowe wokolo
niego, a tu nic;)) Co ciekawe, do kompa nie jest podlaczony na stale!!
Slowo, nie widzialem zadnego portu wszytego z tylu glowy;)) Jednak, gdy
zobaczylem z jaka szybkoscia stuka w klawiature i z jaka szybkoscia wpisuje
jakies tam polecenia*, mimowolnie zaczalem sie zastanawiac, czy wymyslil
juz ktos bezprzewodowe polaczenie komputer-czlowiek;>

2. Do MGB: pozdrowienia przekazalem, Radek moze poswiadczyc:)

3. Nie zakrzyczcie mnie za to, ale chcialem oficjalnie i na forum publicznym
podziekowac Radkowi za zlozenie mi kompa, za to ze siedzial nad nim
kilkanascie godzin [a ja pojechalem do domu spac], za to ze nie wkurzyly go
problemy z dwoma systemami i Raidem, za to ze _caly czas_ spokojnie mi
wszystko tlumaczyl, a sami wiecie jak to jest, gdy trzeba wyjasnic sprawy
oczywiste lamerowi:)) Komp hula, az milo:)))
To tyle tego lekkiego OT:)

Ps.: (*) - tych polecen na ludzki jezyk nie da sie przetlumaczyc, wiec
cholera wie co on tam pisal, tym bardziej, ze nie mialem czasu zapamietac;))

--
Pozdrawiam, Jeremi