Re: W sprawie win 3.11

Autor: Gregorek (Gregorek_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 11:11:25 MET DST

> Jak masz jeszcze wolne miejsce - mogę Ci dać ze dwie
> kości po 1MB

Witam!
Ten komunikat z Win 3.11 to jeszcze przed przełączeniem się w tryb
chroniony, a więc chodzi tu raczej o pamięć podstawową, te 640 kB.
Napisz:
- jakich aplikacji chcesz używać (DOS, Windows)
- podaj config.sys i autoexec.bat
- jako masz DOS.
Pozdrowienia
Gregorek
PS. Może to głupie, ale nie lepiej kupić płytę z procerorem 486 (dowolnym) i
4 MB RAM.