Drugi IDE kontroler - jak to jest

Autor: Maciej S (obi007_at_kki.net.pl)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 07:35:32 MET DST

Witam grupowiczów
od tygodnia stałem sie posiadaczem nowej płyty głównej
ABIT BX 133 wyposażonej w drugi kontroler IDE.
W moim zestawie miałem nadzieję zainstalować:
Primary Master - Hitachi DVD 16x40 UDMA33
Secondary Master - TEAC CD-W 8x8x32 PIO4
HPT Pri Master - Quantum 6,4 GB UDMA33
HPT Sec Master - Seagate 4,2 G UDMA66
po zainstalowaniu bios zobaczył wszystkie urządzenia ale wieszał sie system
przy próbie bootowania
z CDROM.
Stąd też moje pytanie do was
Jak najlepiej skonfigurować ww urządzenia tak aby mieć możliwość bootowania
z CDROM
udało mnie się to jedynie w konfiguracji z wyłączonym kontrolerem HPT
Primary Master - Quantum 6,4 GB UDMA33
Primary Slave - Seagate 4,2 G UDMA66
Secondary Master - Hitachi DVD 16x40 UDMA33
Secondary Slave - TEAC CD-W 8x8x32 PIO4
za wszelkie sugestie dziękuję
Maciek