Re: Problem z Getright

Autor: Edwardek (edwardek_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 23:45:45 MET DST

nie kazdy link ze strony zostaje przechwytywany
przez ten program - to raz
...a dwa to.... (UWAZA! bo teraz sie mozesz zdziwic)
nowy getright jest szpiegiem!!!!!!! uwierz mi na slowo,
bo ja sie przekonalem o tym na wlasnej skorze.
Monitoruje twoje zachowanie w sieci i wysyla info
o Tobie (co, gdzie kiedy odwiedziles, co zdjales z sieci,
jakie hasla gdzie wpisywales itp....) do internetu.....

a nawet potrafi wiecej! potrafi zdjac z netu (oczywiscie
w tel, tak ze Ty o tym nic nie wiesz) jakis program
i po cichu zainstalowac go w twoim kompie <- to wlasnie
mi sie przydarzylo i nie ma tu mowy o mojej pomylce
(pracuje z komputerami od ponad 12 lat, wiec wiem co pisze!)

pozdrawiam

edwardek

ps. stary getright (np. 3.3.3) i owszem - jest dobry i nie ma szpiega!