Re: Lexmark Z52 czy HP930?

Autor: Krzysiek_ (krzysiek_24_at_wp.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 23:13:41 MET DST

> HP 1100 stron, Lexmark 900 str. -- ale cena tuszu do Lexmarka niższa.
> Więc na jedno wychodzi.

czy aby napewno do lexmarka tusz jest tanszy??
ile kosztuje?

do hp czarny (duzy = 42 ml) mozna kupic juz za 120 - 130 zl,
i jeszcze jedna sprawa? skad wiesz ze lexmart wydrukuje 900 stron? w przedoststnim
chip'ie bylo porownania kosztow i wydajnosci pojemnikow z atramentem do roznych
drukarek i lexmarki wypadly tragicznie, nie mam przed soba tego numeru chipa ale o
ile sobie przypominam to na HP udalo sie wygrukowac o kilka - czy kilkanascie %
stron wiecej niz podaje producnet, a w lexmarku atrament skonczyl sie juz przy
polowie z nominalnej ilosci stron ktore producent podawal

z doswiadczenie moge dodac ze wszystkie HP z serii 7xx, 8xx i 9xx, spisuja sie
bardzo dobrze czego nie mozna powiedziec o lexmarkach, jakby sie ktos pytal
dlaczego jestem tak przekonany do HP to powiem ze od lat mam na codzien do
czynienia z wieloma modelami DeskJet'ow i wszystkie chodza bez problemow, a na
lexmarki slysze co chwile jak ktos narzeka i pluje sobie w borde ze nie kupil HP
albo np. Canona.

pozdrawiam
Krzysiek