Re: Problem z Getright

Autor: Maciej Mikler (BOMBER) (bomber_at_rally.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 22:37:40 MET DST

". : : Krzysztof : : ." wrote:

> Uzytkownik "Maciej Mikler (BOMBER)" <bomber_at_rally.pl> napisal w wiadomosci
> >

> poszukaj w 'opcje', ok ? wsio tam jest

juz szukalem, ma wlaczone moniotorowanie sciagania plikow przez Netscape i
przez IE. Pod Netscape przy probie sciagnia
pliku wlacza sie Getright, ale pod IE sie to automatycznie nie dzieje!

Wyraznie napisalem ze opcje juz sprawdzielem, wiec jak nie znasz rozwiazania
tego problemu to po co w ogole zabierasz glos?

--
Maciej Mikler - Bomber
e-mail:bomber_at_rally.pl   http://www.bomber.rally.pl