BE6 i HPT 366

Autor: Greg (gregorius_at_poczta.fm)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 22:35:53 MET DST

Mam w HPT bios 1.25,jakie sterowniki do niego użyć.
Po sprawdzeniu różnych,najpierw windows nie chcaił się zamknąć-jakby dysk
zbyt wcześnie się wyłączał-,później nie chcał starować i musiałem wyłączyć
HPT 366.

P.S.Próbowałem kręcić c433 na 541,wszystko było dobrze ale po następnym
uruchomieniu nacisnąłem F1-poszedł na541,po następnym uruchomieniu działałna
433.
Jak zapisać na stałe ustawienia(save & exit użyłem).