Re: cd-rom :( |

Autor: Piotr Baszucki (basha_at_holenderskie.com)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 21:51:35 MET DST

Użytkownik "Adam" <lamusa_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Odwrotna kolejnosc ;)
> Niech najpierw sprobuje przeczyscic szkielko
> a dopiero potem ,jak nie dziala, pokrecic

Rozkrecilem przeczyscilem, po pierwszym uruchomieniu compa, cdrom czytal
wszystkie plyty, po restarcie juz nie i dalej slychac klikanie :( Widocznie
cos w stylu glowicy (jakas ruchoma czesc) nie chce poprawnie dzialac :(

Czy w dzisiejszych czasach naprawia sie cdromy ?

Wyglada na to, ze czeka mnie kupno nowego napedu, jaki wiec model wybrac ?

Dzieki..

--
Piotr Baszucki (piotr_at_baszucki.net)