Odp: Jak połączyć dekoder Polsatu z komputerem,

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 19:08:22 MET DST

Użytkownik bamber <bamber_at_arno.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9i0bcp$1fg$1_at_news.tpi.pl...
> A wracając do mojej konfiguracji. Jak mniej więcej szybka będzie transmisja
> przez satelitę (ile KiloBajtów na sekundę)?

Nadal nie chwytasz o co chodzi?
W koncepcji Polshitu tuner_sat ma zastąpić komputer
ludziom, którzy nie znają jego obsługi a chcą wpaść do sieci.
Połączeni internetowe jest w _obydwie strony_
realizowane po _linii telefonicznej_.
To nie jest tak jak z Chello (karta PCI-DVB do
komputera i kanał zwrotny przez modem/SDI).

Jednak Cie pociesze tym że system kodowania P2C
(Nagravision digital) został złamany (tak jak i WizjaTv, Cyfra+ :)
i wystaczy sobie kupić programator żeby zwiększyć
uprawnienia odbioru na karcie.
Po szczegóły zapraszam na news://news.tpi.pl/pl.rec.telewizja

BTW. Mógłbyś rzucić okiem do instrukcji jaki modem jest wbudowany
w twój tuner (np v34+- 33.6 kbps) ?

PeJot