Zwis kompa, cenzura z glosnikow ;) - POMOCY!

Autor: fks (fks_at_fks.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 18:55:00 MET DST

Witam!

Mam bardzo duzy problem. Od razu przejde do niego.
Mam durona 750_at_816 na plycie ECS k7vza, windowsa me, 192 mb ramu. Reszta
raczej nie ma znaczenia.
Temperatura procka podczas pracy (BIOS) wynosi ok. 54 st C, a temp. systemu
(BIOS) 41 stopni. Bardzo czesto komputer mi sie zawiesza z blizej
nieokreslonych przyczyn (?). Zeby chociaz chcial sie sam zresetowac a
tymczasem nic, ani mysz, ani klawiatura, nic, kompletne bagno. Robie reset
komp sie nie wlacza (nie wiem czemu). Musze na chwile go wylaczyc i dopiero
idzie wlaczyc. czemu tak sie dzieje? Inny przypadek to cenzura z glosnikow,
czyli przerazliwy pisk. nie wiem skad on sie bierze, ani dlaczego. Po chwili
piszczenia (nie zawsze) komputer sie zawiesza i znowu bagno :(. Moglibyscie
pomoc mi cos z tym zrobic? Acha, dodam ze HDD i CD ROM jest na jednej tasmie
(ostatnio czytajac posty pomyslalem ze moze tego wina?).
Co proponujecie? Zmienic system? Jesli tak na jaki? Dysk byl formatowany
niecaly tydzien temu...
Moze to wina karty sieciowej (wczesniej nie bylo takich problemow).

Podsumowujac: POMOCY. Zalezy mi na czasie, poniewaz kompa uzywam do pracy i
go potrzebuje :)).

Pozdrawiam
Adam
www.fks.pl