Re: Autostart HTML z CD

Autor: Tomek (thnet_at_poczta.onet.pl.USUNTO)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 17:35:14 MET DST

Rafal <apteka_at_pulsarsystem.com.pl> wrote:
> W jaki sposob zrealizowac automatyczny start plyty CD ze strona WWW?
> Wiem, ze trzeba na CD umiescic plik Autorun.inf, gdzie w sekcji:
> [autorun]
> open=xxxx.exe
> icon=ikona.ico

nie koniecznie :))) mozna tak:

[autorun]
OPEN=start index.html

Zakładając, że index.html jest w głównym katalogu płyty i to on "startuje"
stronę !!! Ewentualnie dodać jeszcze tą definicję ikony.

> I tutaj problem w programie xxx.exe, gdyz nie chce kopiowac takiego
programu

Już nie ma problemu bo tego programu nie potrzebujesz.

--
Tomek
www.thnet.w.pl - Polsat Cyfrowy "w praktyce"