Re: karty tv do capture

Autor: Campo (pmacco_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 16:39:47 MET DST

Moge sie obejs bez video out na karcie, poniewaz filmy beda zgrywane jako Super
Video CD na plytki CD-R i odtwarzane na stacjonarnym DVD. Wazne jest tylko
odpowiednie wejscie video (nie antenowe). Cena nawet 500-600 zl to duzo jak na
razie dla mnie, myslalem nad czyms do max 350 (dlatego tuner tv). Ale niestety
rozdzielczosc fullPAL jest wymagana (inaczej to mija sie z celem).
Nie wiem co robic, nie chce ryzykowac w ciemno z kupnem takiej karty, poniewaz
ogladanie tv na komputerze mnie nie bawi (mam telewizor obok :-)). Chodzi mi
tylko o zgrywanie sekwencji video na komputer i dalsza obrobka montaz itp i
zrzut na plytke CD-R.