Co sądziecie o ABIT KT7A

Autor: artur (artg_at_polbox.com)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 16:07:56 MET DST

Gdy kupiłem ostatnio sobie ABITA KT7A byłem zadowolony z zakupu. W końcu
jakaś porządna płyta. Lecz gdy zaczęły się z nim problemy, zmieniłem zdanie.
Najpierw pojawiły się problemy z AGPx4. Teraz problemy są jeszcze większe.
Komp dziwnie sie zachowuje np. podczas zmiany rozdzielczości Windows na
inną. Trwa to strasznie długo, pojawiają się jakieś czarne ekrany. To samo
dzieje się na innej grafice (teżGeforce MX). Komputer podczas uruchamiania
staje kilka razy pomimimo, że system na nim jest "świeżutki". W sklepie
gdzie brałem płytę powiedziano mi, że ostatnio tak bywa z niektórymi Abitami
i kazli dawać płytę na serwis. Więc chyba tylko pozostaje mi czekać, moze
dadzą inną płytę.
Czekam na opinie o waszych spostrzeżeniach dotyczących Abit KT7A.
:-))