Re: MSI K7 Master i problemy z kompatybilnoscia?

Autor: Tom (tm1_at_poczta.fm)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 15:24:41 MET DST

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <kulinski_at_ioz.pwr.wroc.pl> napisał w
wiadomości news:3B45B31D.D1C36939_at_ioz.pwr.wroc.pl...
> Hej,
>
> Probuje ci ja zamowic ww. plyte w niejakim Sirius Computers -
> http://www.sirius.pl (w cenniku calkiem zachecajaca kwota stala,
> probowalem sie wywiedziec czy to aby nie pomylka...), a tu mi odpisuja,
> ze z powodu problemow z kompatybilnoscia wstrzymali dystrybucje do czasu
> ukazania sie nowego biosu w lipcu... Poza tym zadnych konkretow :/
> Wiecie cos moze o tym, czy po prostu pan/pani poczestowal/la mnie
> standardowym tekstem na wypadek braku sprzetu na magazynie?
>
> Pozdro,
> Cooler

Plyta jest rekomendowana przez AMD : mozesz sprawdzic tu :
www1.amd.com/athlon/mbl. W innym poscie pisalem ze np. Tom uzywa jej do
testow na www.tomshardware.com - jak wiesz o co chodzi, to powinnio ci to
wystarczyc :) . A firma mogla poprostu jej nie miec. Jest np. tu :
http://www.rom-computer.com.pl/cennik.php (nie, to nie moja firma :) .

tm