Plyta i815EEA2 i i P III 1 GHz - problem duzy!!!

Autor: Pazuzu (gregszuba_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 14:37:24 MET DST

Witam
Jestem tu pierwszy raz i mam nadzieje na jakas pomoc z Waszej strony.
Mam problem. Dostalem plyte glowna Intela i815EEA2 oraz procesor 1 GHz.
Przed upgradem BIOSu plyta dzialala z procesorami ponizej 1GHz, po upgradzie
dala sie uruchomic raz i po zgaszeniu odmowila jakiejkolwiek wspolpracy z
czymkolwiek. Na dodatek plyta ustawila czestotliwosc procesora nie jako
"cos" x 133 Mhz ale jako 10 x 100 MHz choc wg instrukcji powinna ustawic FSB
na 133 MHz. Teraz nawet nie chce sie odpalic. Gosc z mojego serwisu rozlozyl
rece. Jesli wiecie co moze jej byc i co robic dalej prosze o kontakt. Jesli
cos zle nazwalem lub troche pokrecilem to sorry bo jestem laikiem w tych
sprawach.
Pozdrowienia.
G. Szuba.