RE: karty tv do capture

Autor: Sebastian.Sobieraj_at_natned.com.pl
Data: Fri 06 Jul 2001 - 13:35:29 MET DST

HDP ma karte firewire (cyfrowa) za 740 PLN ale podobno nie dziala dobrze z
VIA . Jesli masz w miare mocny komp to polecam karte video ASUSa z wejsciami
i wyjsciami video -> powinno wystarczyc rozpietosc cen od ~500 PLN wzwyz ...
Ja mam ASUS V7100 Deluxe Combo (vin,vout,TV tuner) i pod WinME dziala ekstra
moge zrzucac video w pelnej rozdzielczosci PAL bez gubienia klatek -> do
amatorskich potrzeb to wystarcza .
Teraz taka karta kosztuje ~800PLN