problem prosze o pomoc

Autor: Valdman (valdman_at_selin.com)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 11:57:23 MET DST

czesc
mam takie troche dziwne pytanie
firma poprosila mnie o napisanie programow niewiem jak je nazwac dosc mocno
rozbudowany arkusz w exelu (ściślej pare arkuszy)
inny program napisalem by ulatwic prace u mnie w firmie

zatrudniony jestem przez ohp (shit) ale jak nie ma pracy to i takie cos
dobre.
przed zleceniem wykonania pracy i w ciagu jej pisania kierownik mowil ze
dostane jakis tam dodatek jednorazowy (tak jest w firmie jak ktos ulatwia,
wprowadza cos nowego fima mu placi od 100 do 500 zl za jedna rzecz)
podjarcowany skonczylem te programy
i dowiedzialem sie ze guzik z zaplata (nawet nie bylo dziekuje) programy w
firmie sa teraz mocno oblegane duza liczba ludzi na nich pracuje i jak sie
nie myle ktos inny (kierownik) dostanie za nie ta kase.

moze ktos z was mial podobny przypadek i powie co w takim wypadku zrobic.
moze napisac jakies makro ktore za rok wywali wszystko. tylko w pisaniu tego
typu makra to ja dobry nie jestem.

z gory dzieki

ps firma jest znana na calym swiecie, bogata, a taki dupasy tam pracuja i
kantuja