Re: asus p2bf

Autor: norman (norman_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 12:07:42 MET DST

> słyszłałem że nierozpoznaje nowych celeronów, czy to prawda? proszę
opomoc,
> z góry dzięki

        Mam w domu i w pracy identyczne kompy na P2B-F w obydwu
zaktualizowany bios na 1012 i prz uzyciu tej samej przejsciowki do FCPGA
celeron 700 w domu jest wszysyko o.k. a w pracy czarny ekran :( nie zyje, na
SLOT1 dziala. Czy mozna cos temu zaradzic? Uklad bardzo wygodny bo mozna
wachlowac dyskiem miedzy domem a praca - dostalem taki procek i dobrze bylo
by go wykorzystac.
Moze ktos to zwalczyl, co robic? Darek.