Re: CD i HDD na jednej tasiemce?

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 11:16:17 MET DST

"Adam" <lamusa_at_poczta.fm> napisal(a):

>Nie wiem jakim cudem HDTach wyswietlal ci takie same cyfki ;))

No tez nie wiem... jakis dziwny :-))

>http://wp.pl
>szukaj [____tasma IDE____]
>
>http://komputery.wp.pl/porady_art.html?wid=301
>
>To takie przedszkole dla monterow komp ;))

No coz... dla poczatkujacych to moze i dobre, ale
nic poza tym. Poza tym w poleconym przez
Ciebie artykule nie ma nic, co by potwierdzilo, ze
"hdd ata100 i cd-rom ata33
to oba urzadzenia chodza na ata33"
Powtorze - dysk na jednej
tasmie z wolniejszym urzadzeniem podczas pracy _pojedynczej_
NIE BEDZIE zwalnial do szybkosci najwolniejszego urzadzenia
na tasmie, jak Ty to sugerowales.
Proponuje bardziej zaufac wlasnemu sprawdzeniu
niz artykulom nieznanych autorow na wp :-)
(bez urazy dla ostatniej)

>Jezeli i to cie nie przekona
>daj znac poswiece chwile wiecej
>i poszukam czegos konkretniejszego

Z checia. Cos bardziej technicznego poprosze.
I troche przykladow tez by sie przydalo,
zebym uwierzyl, ze to tylko u mnie nie zwalnia :-)

Pzdr
Xaltuton