Re: mint, palit, prolink?

Autor: AnToL (leszek1_at_poland.com)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 11:07:44 MET DST

"Wozik" <wozik_at_thor.intercafe.com.pl> wrote in message
> "m-p" <lanco_at_wa.onet.pl> pisze
DDR

> Mam tego Palita Daytona MX400, dałem 300 PLN i jestem bardziej niż
zadowolony.

Miałem dokładnie tš karte Palita i też wydawało mi się że byłem zadowolony,
jednak Palit padł (czarne trójkaty w 3D) i wymienili mi na Manli (także
chińszczyzna) - teraz jestem bardzo zadowolony ponieważ Manli można sporo
podkręcić i ma lepszš jakoœć 2D. Zresztš 3DMark pokazuje o 20% punktów
więcej (bez kręcenia) niż nedzny jak sie okazuje Palit.
Tak więc Palita jak najbardziej odradzam

Pozdrawiam
AnToL