Re: riva na pci vs. plyta na ALI 1531 ???

Autor: Krzywarp (Krzysztof.Dmytrow_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 10:51:07 MET DST

> eeeee.... khmmmm.... A CO TO CHIPSET INFORMATION ???
> sorry... ale o czyms takim nie slyshal ... :|
> proshe o jakies konkretniejshe instrukcje ...
> i dzienks za odp....

Nooo, to jest taki maleńki sterowniczek, dzięki któremu Windows będzie
poprawnie rozpoznawał numery urządzeń (w tym mostek CPU do PCI, do ISA,
itd). Gdzieś kiedyś go widziałem, ale teraz Ci nie powiem gdzie, bo nie
pamiętam. Do southbridge ściągnąłem sterowniki IDE busmaster. Jak
chcesz, to Ci podeślę na priva. Być może to pomoże, usunie jakiś
konflikt, czy cholera wie... A tak w ogóle to powiedz mi, co masz w
managerze urządzeń - to znaczy, jak masz rozpoznane mostki PCI, ISA oraz
PCI bus master IDE. I jeszcze, jaką masz Windę... Wtedy będziemy coś radzić.

pozdrawiam
Krzysiek