problem z plikiem exela

Autor: Krystian Cieślak (boogies_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 10:40:05 MET DST

Mam plik exela (dosyc wazny :-) ktory nagle z niewiadomych przyczyn, kiedy
chce go otworzyc wypisuje cos takiego:
"Brak dostepu do 'plik.xls'. Plik moze byc tylko do odczytu lub moze
probowac dostepu do miejsca tylko do odczytu. Albo serwer, na ktorym
przechowywane sa dokumenty nie odpowiada"
plik ani nie ma w danych zadnego dynamicznego odwolania do pliku na
jakimkolwiek serwerze, ani nie jest tylko do odczytu - co sie stalo?
Dodam, ze nie mam oczywiscie backupu, a w pliku jest moja praca z ok. pol
roku. Moze to rejestr sie wykrzaczyl? Pomozcie !

Krystian Cieślak
boogies_at_poczta.ont.pl