Re: Nagrywarka

Autor: Grzegorz Swiecanski (grzegorz.swiecanski_at_poczta.fm)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 01:46:13 MET DST

Też mam tego LG DVD - bardzo go sobie chwale.
O niebo lepszy od niejednego dużo droższego CD-ROM'u. Bardzo cichy, póki co
każdy film na DVD odtwarzał bez problemsów ( ma juz prawie rok ) !!!

nagrywarkę LG 12x również miałem w domu okazje testować - kompletnie nic nie
można jej zarzucić. WIELKI bufor bardzo skutecznie zastępuje BurnProof'a.

Ale ja chciałem "zaszpanować" i kupiłem LiteOn-a z BurnProofem - teraz go
polecam każdemu...

Dodam, że jest jedną z niewielu które POPRAWNIE nagrywają w DAO-RAW dane
subkanałowe. (patrz cdrinfo) !!
Płytki zabezpieczone przegrane na wielu droższych modelach nie dało się
poprawnie odczytywać a na LiteOn'ie OK !!!

naprawde polecam !! Cena 12x teraz to przypuszczalnie ok 500pln a na Allegro
jeszcze duzo duzo mniej !

Sam kupiłem na Allegro...

pozdr.

Użytkownik "Ambrozkiewicz, Kazimierz" <akazik_at_chello.pl> napisał w
wiadomości news:zrU07.121257$6O4.3643243_at_news.chello.at...