Re: ABIT BE6

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 07:20:16 MET DST

Użytkownik Luka Vandergaart <nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid> w wiadomości
do grup dyskusyjnych
napisał:Xns90D5F3F573011kennydiedontheredpil_at_195.116.211.11...
> -~*Geronimo*~- <da whatever>

> Jesli uszkodziles bootblock to Ci zadna kombinacja klawiszy nie pomoze.
> Jak sie stacja nie swieci przy starcie to tylko serwis, znajomy z
> programatorem lub HotFlash:
> http://www.pppr.sk/rainbow/hardware/hotflash.html

czesc ! miałem dosłownie pare dni temu podobną jazdę !!!!!!1
"bawiłem sie w zmianę loga BIOS" :-)))))
z tym ze właczał mi się BootBlock i FDD działąło graffa też - reszta nic
(ale co z tego skoro awdflash nie mógł wgrać pierwszych sektrow :-(((((((
- no to myśle co mi tam :
zrobiłem to tak i działa (powtarzam działa bez problemu)
mam iunną płytę (też BX z biosem Awarda - ale podobno nie musi być ten sam
chipset)
na tej płycie ustawiam w BIOS ze VIdeo BIOd i SYSTEM BIOS CACHE Enabled
i resetuje
wyjmuje kość BIOS'u z płyty i wkładam ten walnięty , odpalam programator i
nagrywam (zaburczy przy tym ze coś mu nie pasuje ze sprzętem ale to morma bo
przecież inna płyta i inny BIOS)
po wgranie wyłaczam i wkładam obie kości na swoje miejsca - oba sprzęty
chodzą !!!

a........ kilka wskazówek :
1. dobry sposób (nie mój ale OK) aby kości na wyłaczonych kompach (sasilanie
tez) polużnić i przełożyć pod nimi paski papieru zeby łatwo się wyjmowały
potem
2. uwazać aby nie wsadzić w złe piny
3. na drugim kompie lepiej przed operacją teżzgrać oryginalny BIOS