Re: HP DJ 930C + Word >> zwis

Autor: Jarek (j_adamus_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 07:02:06 MET DST

Procedurę (klika) znam. Problem w tym, co mam powiedzieć klientowi, któremu
dostarczam sprzęt?! To tak jak byś powiedział do gościa któremu sprzedajesz
NOWY samochód, że zanim włączy 3 bieg, niech włączy spryskiwacz tylnej
szyby, bo inaczej 2 i 3 gar przestanie palić ;))).
Na marginesie, dociągnąłem sterownik ver. 3.1. Na razie wiem tylko, że
nadinstalowanie nic nie zmiania. Wierzę, że czysta instalacja będzie
skuteczna.