Re: co sadzicie o tych konfiguracjach?

Autor: Smoq (smoq_at_poland.com)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 02:42:00 MET DST

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> napisał w wiadomości

> plyta z RAID - podepniesz 2x IBM i masz szybkosc :))
> nie ddr - asus, abit, epox z raid stripping
MS twierzdzi ze nie powinno sie uzywac strippingu na dysku systemowym w ich
produktach (kolega sam sie o tym przekonal), wiec o strippingu mozesz
zapomniec

> mi jedna RFSW padla ale 2ga dziala cool
> RADIOWA!!!!!!!!! dziala jak logitech, mam 2mce a4tech
> wiec co do trwalosci nie wiem - imho sa ok (a masz gwarancje)
> radiowa logitech - 2-3x tyle
> dziala do 8m

Mialem mysz a4tech i po pol roku byla nie do uzytku, mam najtansza mysz
logitecha, 2x tansza od A4Tech, ktora mialem i po 2 latach wciaz dziala bez
zarzutu (po kilkanascie godzin dziennie przy kompie)

Smoq