Re: Coolery Zalman

Autor: Michal Malanowicz (evild_at_astercity.net)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 00:00:12 MET DST

> Czy ktoś miał coś takiego w ręku? Jak to się sprawuje w praktyce?
> W porównaniu np. z Coolermasterami (zwłaszcza w trybie noiseless)?

Mialem w reku (nic szczegolnego), mam w kompie ten miedziany.
Dziala znakoimcie, Mam lekko podkreconego Athlona 1,2GHz
i max temp po godzinie katowania - 52 stopnie. Kupilem
na gieldzie za 200zl-, przeplacajac jak cholera.
O discotechu dowiedzialem sie juz po fakcie, ale pewnie i tak bym
nie skorzystal, bo maja chore godziny pracy i nigdy bym nie zdazyl.

MM